Index - FAQ - Rechercher - Membres - Groupes - S’enregistrer - Messages Privés - Connexion
Bonjour, Mes Amis!

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Lenco Référence Index du Forum -> Accueil -> Bienvenue!
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Sinarman
Membre

Prénom: Stephen
Langue 1: en

MessagePosté le: Dim 3 Juil - 23:23 (2011)    Sujet du message: Bonjour, Mes Amis! Répondre en citant

Hello, Everyone!

I am delighted to have found this forum as I am just becoming re-interested in vinyl and following the Lenco Way appears to be the best opportunity for those of us on a low income.

And I love the idea of getting my hands dirty on a re-build, too!

If all goes well, I am looking forward to joining in with all your discussions - although, regrettably, I only speak English so I hope the computer translations of my messages make sense.

Vive Le Tour!

Stephen.

====

Bonjour, tout le monde!

Je suis ravi d'avoir trouvé ce forum car je suis en train de devenir à nouveau intéressés à en vinyle et en suivant la Voie Lenco semble êtrela meilleure opportunité pour ceux d'entre nous sur un faible revenu.

Et j'aime l'idée de me salir les mains sur une re-construire, aussi!

Si tout va bien, je suis impatient de rejoindre avec toutes vos discussions - bien que, malheureusement, je ne parle anglais, doncj'espère que les traductions automatiques de mes messages de sens.

Vive le Tour!

Stephen.

MessagePosté le: Dim 3 Juil - 23:23 (2011)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
maco
*
*

Prénom: Mario
Langue 1: fr
Langue 2: en
Langue 3: de
Langue 4: it

MessagePosté le: Lun 4 Juil - 20:57 (2011)    Sujet du message: Bonjour, Mes Amis! Répondre en citant

Hello Stephen,

Welcome on Lenco Référence :fleur: :fleur: :fleur: and welcome back in the vinyl world. There is no better way as with  a Lenco  to enjoy again the good sound and the real music delight.

No need to wear gloves doing a rebuild, except if you are going to work with dangerous materials, as some have tried here ...

Anyway we appreciate people with ideas and DIY spirit... so just go ahead and show us nice pictures of your future system Razz

English is fine for many here, and the translation is not so bad too ...

For your information, there is an english only Lenco Heaven forum which may also be worth visiting, but we will really like you keep being a member here and share some Lenco fun

hats off

MessagePosté le: Aujourd’hui à 20:20 (2016)    Sujet du message: Bonjour, Mes Amis!

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Lenco Référence Index du Forum -> Accueil -> Bienvenue! Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation